Úvod Myslenie úspešných Vieme, ako zlepšiť imidž vašej firmy

Vieme, ako zlepšiť imidž vašej firmy

1456
0
ZDIEĽAŤ
Vieme, ako zlepšiť imidž vašej firmy
Vieme, ako zlepšiť imidž vašej firmy
0 Shares

Na imidž firmy má vplyv veľké množstvo faktorov. Musíte si uvedomiť, že reklama samotná nestačí. Na zákazníkov a klientov môžete zapôsobiť nielen kvalitne odvedenou prácou, ale tiež prostriedkami, ktoré sú na prvý pohľad viditeľné. Pozor na to, že budovanie dobrého mena trvá niekedy dlhé roky a jeden zlý krok môže celé vaše úsilie zmariť.

Dôležitá je identita vašej firmy

Zapadnúť do šedivej priemernosti je práve to, čo by ste pri budovaní imidžu firmy nemali dopustiť. Je potrebné sa niečím odlíšiť a stanoviť si ciele. Firemné hodnoty nastavte tak, aby boli pozitívnym impulzom pre odberateľov i pre zamestnancov. Práve zamestnanci by mali byť kľúčovou postavou vašej firmy. Ich spokojnosť sa bude odrážať na kvalite a rýchlosti vykonanej práce. Spokojní zamestnanci znamenajú nízku fluktuáciu, ktorá je znamením, že vaša firma funguje ako hodinky. K identite spoločnosti patrí tiež uniforma resp. pracovné oblečenie. Pohodlné pracovné odevy moderného strihu s viditeľným logom sú chodiacou reklamou vašej firmy.

Zaujmite na prvý pohľad

Prvý dojem je vždy dôležitý. Ktorá firma vás osloví viac? Tá, ktorá k vám pošle ne realizáciu objednávky zamestnancov v špinavom a starom oblečení alebo tá, ktorej zamestnanci budú prezentovať firmu v novej, trendovej uniforme? Odlíšte sa od konkurencie na mieru ušitým oblečením, ktoré bude zároveň pohodlné pre vašich zamestnancov. Pracovné odevy do každého počasia, pracovné mikiny, tričká, nohavice, montérky, bundy a iné doplnky sú vašou vizitkou.

Odlíšte sa štýlom komunikácie

Spomenúť musíte tiež komunikáciu s okolím. Komunikovať môžete verbálne, ale tiež neverbálne. Neverbálna komunikácia často napovie o firme viac ako tisíc slov. Dizajn firemného loga, webová stránka, kontá na sociálnych sieťach alebo reklamné predmety sú dôležitou časťou komunikácie s okolím. Vzhľad týchto neverbálnych kanálov upúta, vytvorí obraz o firme a zanechá dojem na klientov na dlhú dobu. Investícia do týchto kanálov a pracovného oblečenia je niečím, čo sa vám z dlhodobého hľadiska skutočne vyplatí.