Úvod Kariéra 4 lekcie, ktoré dokáže každý podnikateľ aplikovať pre zlepšenie svojho biznisu

4 lekcie, ktoré dokáže každý podnikateľ aplikovať pre zlepšenie svojho biznisu

4525
0
ZDIEĽAŤ
315 Shares

Každá podnikateľská púť je unikátna, ale určité skutočnosti platia na každú z nich. Každý podnikateľ, podnikateľský nápad a chyby sú rozdielne. Na základe toho neexistuje jeden presný návod, ktorý by pomohol vytvoriť efektívne podnikanie. Je potrebné množstvo pokusov a chýb, ktorými je nutné si prejsť.

Avšak, to neznamená, že musíte ísť cez toto všetko sami, pretože každý podnikateľ bol raz v tom istom bode, kde ste teraz vy. Tu sú štyri dôležité lekcie, ktoré sa môžu aplikovať na vaše podnikanie.

  1. Myslite viac ako tínedžer

 Tínedžeri sú dožadujúci sa a odpovedajú na situácie rýchlejšie, pretože vyrástli vo svete, ktorý neustále niečo požaduje.  Okrem toho taktiež vyhľadávajú online fakty alebo odpovede na otázky. Lekcia znie, že v dnešnom svete je potrebné vytvoriť biznis model, ktorý sa dokáže instantne učiť a vykonávať rýchle rozhodnutia.

Tínedžeri sú okrem toho aj celkom sociálny. Po pravde ide o najviac prepojenú generáciu vôbec. Podobne ako tínedžeri, ľudia chcú vedieť čo vaša spoločnosť robí a chcú byť s vami v spojení, či už pomocou networkingových eventov alebo sociálnych médií.

Celkovo, učenie sa od tínedžerov vám môže pomôcť byť viac prispôsobený zmene a pochopiť potreby ďalšej generácie zákazníkov.

 

  1. Učte sa počas

 Hoci dnes existuje množstvo školení o podnikaní, predmety na vysokých školách a nikdy nekončiace online zdroje, nič nie je také isté, ako dennodenná práca. To znamená robiť chyby najímaním nesprávnych ľudí, pretože ste boli netrpezlivý, snažiť sa urobiť zo všetkého prioritu, snažiť sa urobiť všetko po svojom alebo sa báť zlyhania.

Čím skôr priznáte svoje chyby, napravíte ich a využijete ich ako poučenie, tým silnejším podnikateľom sa stanete.

  1. Ešte pred zákazníkom musí byť váš zamestnanec

 Žijeme v zákaznícky orientovanom svete. V skutočnosti sa sústredíme na zákazníkov tak veľmi, že zabúdame na fakt, že zamestnanci by mali byť prvoradými. Veď predsa, ako chceme mať šťastných zákazníkov, ak naši zamestnanci šťastnými nie sú?

Najlepším spôsobom, ako urobiť svojich zákazníkov šťastnými je pretransformovať kultúru spoločnosti nasledovnými typmi:

  • počúvať potreby zamestnancov, aby ste mohli správne adresovať ich otázky a obavy,
  • povzbudiť zamestnancov, aby dávali spätnú väzbu, ale taktiež sa uistiť, že zdieľajú aj riešenia,
  • netrestať zamestnancov za ich kritiku,
  • mať mítingy 1 na 1, aby ste mohli diskutovať problémy, obavy a adresovať ich feedback,
  • pokiaľ ste vy sami urobili chybu, priznajte si ju.
  1. Čím viac ste transparentný, tým lepšie

 Ako očakávate, že vyriešiť problémovú situáciu, ak nie ste úprimný k sebe a ani k svojmu tímu? Popieraním faktov, aká zlá situácia je, si iba sami sebe kopete jamu. Ak ste transparentný, je možné, že vaši samotní zamestnanci môžu prísť s vhodným riešením. Inými slovami, odsuňte ego nabok a priznajte, že máte problém a potrebujete pomoc.

Copyright: mavoimage / 123RF Stock Photo